RevisteleRevista Intarzia&Castor

Publicația urmărește informațiile, noutățile, inovațiile, evenimentele și tendințele tehnologice din România și primordial, din Uniunea Europeană.
intarzia10.09.201826118 min

Este observatorul dezvoltării industriei și are privilegiul exprimării punctului de vedere despre investițiile, proiectele și aplicațiile bunelor practici efectuate de companii în România.

Publicația urmărește informațiile, noutățile, inovațiile, evenimentele și tendințele tehnologice din România și primordial, din Uniunea Europeană. Este observatorul dezvoltării industriei și are privilegiul exprimării punctului de vedere despre investițiile, proiectele și aplicațiile bunelor practici efectuate de companii în România.

De-a lungul anilor, revista a creat un sistem informațional arhicunoscut atât în țară cât și în afara țării, devenind cel mai important canal de informații către breasla lemnarilor. Relaţiile de colaborare cu cei mai importanți furnizori, jucător de nivel european și mondial ai industriei, participarea consecventă la târgurile și evenimentele cele mai importante din Europa, precum și relaționarea cu reviste de prestigiu în domeniul tehnic din Germania, Italia, Austria şi Ungaria au consolidat statutul de lider al revistei.

 

Editorul revistei, compania Imageline SRL, a reușit împreună cu portalul de știri INFOWOOD și târgul EXPOWOOD, să creeze un canal informațional, regulat și continuu între membrii breslei și piața europeană. Sistemul informațional este creat și administrat de o echipă profesionistă, având un personal instruit, cu participări la toate evenimentele importante din țară și Europa. Rolul revistei este de a analiza evoluția pieței și a jucătorilor săi, de a informa operatorii din producție specialiști și de conducere în legătură cu activitățile de exploatare, prelucrare a lemnului și producere de mobilier din România.

 

Scurt istoric

Revista Intarzia, a fost editată pentru prima dată în luna aprilie a anului 1997, în limba maghiară și în luna septembrie și în limba româna. Astăzi, ediția în limba română este liderul presei de specialitate din România. Publicaţia se adresează întregii colectivităţi a industriei lemnului, având cititori din diverse categorii socio-profesionale.

 

1997 – se naşte o nouă revistă de specialitate

Cu ocazia celei de a 5-a ediţii a Conferinţei Tehnico-Ştiinţifice de la Odorhei, în aprilie apare pentru prima oară revista Intarzia FaBuLa în limba maghiară. Ca supliment al acesteia, în acelaşi an în luna septembrie – cu ocazia târgului BIFE-TIMB de la Bucureşti – apare şi revista editată în limba română.

1998 – startul şi asigurarea continuităţii

Începând din luna ianuarie a acestui an INTARZIA™ îşi câştigă un statut independent, fiind editată lunar în limba română cu un tiraj de lansare de 2.000 de copii. Revista în limba maghiară continuă apariția lunară sub numele de INTARZIA-FABULA, fiind distribuită regional.

2000 – lider al presei de specialitate din România

După doi ani de prezenţă pe piaţa presei de specialitate, INTARZIA™ devine o revistă cu structură bine formată, conţinut capabil să acopere ariile de interes ale cititorilor ţintă. Din acest an sondajele efectuate plasează publicaţia noastră pe poziţia de LIDER pe segmentul de piaţă corespunzător.

2001 – comunicare interactivă pe internet

Revista cunoaşte o dezvoltare continuă, şi în umbra ei apar noi mijloace de informare. Este lansată partea electronică a revistei prin realizarea site-lui www.intarzia.ro şi se naşte cel mai important canal de informare al breslei, portalul  www.infowood.ro cu ştiri, catalog de produse şi anunţuri de mică publicitate InfoBusiness rubrică deja consacrată în paginile revistei. În 2001 apare primul număr care depăşeşte 100 de pagini (ediţia din septembrie).

 

2003-2004 – un nume de succes sub o nouă înfăţişare

Într-un interval de timp de intensă creştere valorică redacţia a reuşit să ofere o nouă identitate mărcii prin schimbarea în totalitate a imaginii vizuale, a designului.

Revista a căpătat o mare valoare estetică odată cu planificarea tipografică din anul 2003. Creată conform formulelor de proporționalitate ale raportului de aur – formulă compozițională utilizată des de Leonardo Da Vinci, imaginea coperții reprezenta echilibrul natural dintre simetrie și asimetrie. Relația dintre titluri, subtitluri, dimensiunea corpului textului, dimensiunea și fontul literelor, distanța dintre rânduri și înscrierile de text aveau la bază relația de gravare a aurului.

A crescut valoarea informaţională şi contextuală a revistei, s-a îmbogăţit paleta de rubrici specializate. A fost lansată rubrica ,, Construcţii în lemn,, care a cunoscut o dezvoltare rapidă fiind citită şi solicitată de foarte mulţi specialişti.

2005 – mai aproape de esenţă

INTARZIA şi-a reafirmat în acest an poziţia de lider pe piaţa presei de specialitate pentru industria lemnului. Prin introducerea rubricii ,, Viaţa profesională,, în care au fost prezentaţi personalităţi marcante şi activitatea lor profesională precum şi evenimentele desfăşurate în viaţa facultăţii a contribuit la întărirea relaţiilor cu Facultate de Industria Lemnului. Totodată s-a accentuat specificul business-to-business, planul editorial implicând o creştere calitativă în publicarea la timp al unor informaţii de real folos. A fost individualizată rubrica ,, Construcţii în lemn,, dând naştere la o nouă revistă, focusată pe structuri din lemn şi finisaje, numită CASTOR. Portalul infowood.ro şi-a dezvoltat cea mai mare şi mai bine actualizată bază de date a industriei lemnului din România.

2006 – creştere calitativă şi cantitativă

Revista a fost percepută ca cea mai eficientă punte de comunicare a persoanelor implicate în afaceri şi decizii de ordin tehnologic din industria lemnului din România. A fost finalizat cu succes cel de-al doilea program de fidelizate a cititorilor intitulat „Abonează-te şi câştigi cu Intarzia!”. În 2006 a fost dezvoltată reţeaua de colaboratori externi.

2007 – primul deceniu de excelenţă

Fiecare ediţie al acestui an a fost dedicată aniversării a zece ani de la lansarea primului număr al revistei. Aniversarea a avut loc la Bife Timb Bucureşti prin editarea primului număr de 200 de pagini şi celui de al patrulea număr în limba engleză. Cititorilor fideli li s-a oferit abonamente pentru următorii 10 ani precum şi numeroase premii în cadrul campaniei ,,Intră în rândul premiaţilor,,. Şirul evenimentelor aniversare a continuat la Facultatea de Industria Lemnului împreună cu profesorii şi studenţii prin simpozioane, premieri și forumuri.

2008 – Revista şi-a consolidat poziţia de lider pe piaţă, venind cu o serie de îmbunătăţiri în întâmpinarea nevoilor cititorilor şi a clienţilor. Principala schimbare a vizat înglobarea în Intarzia a revistei Castor, permiţând acoperirea unei tematici mai vaste. A fost regândită şi structura revistei, apărând o serie de rubrici noi. Primenirea nu a ocolit nici designul, Intarzia & Castor căpătând o înfăţişare cât se poate de modernă. Publicaţia şi-a lărgit aria de promovare prin lansarea noului look al siteului  www.intarzia.ro şi punând accent pe comunicarea strânsă cu cititorii despre opinia lor şi soluţiile practice propuse de ei prin intermediul forumului specialiştilor. Campania de fidelizare a abonaţilor „Alătură-te premianţilor!” a ajuns la cea de-a patra ediţie au fost premiați cei mai fideli cititori.

În iulie, a început monitorizarea revistei de către BRAT, proces premergător în vederea auditării tirajului revistei.

2009 – anul auditului

Într-o perioadă incertă cu multe dificultăţi, prin realizarea auditului pe perioada primului respectiv celui de al douălea semestru am putut demonstra corectitudinea noastră faţă de tirajul planificat şi cel realizat întărind astfel credibilitatea noastră. Corelarea numărului de pagini cu numărul de pagini de reclame a devenit o necesitate.

2010 – anul crizei

Adâncirea crizei, pe tot parcursul acestui an a fost evidentă dar revista a reuşit să se menţină pe linia stabilită la începutul anului. Am continua editarea sa regulată cu un număr constant de 94 pagini. Pentru clienţii noştri am iniţiat noi forme de reclamă ieftină şi am făcut promoţii pe perioade definite. Am continuat auditarea tirajelor la BRAT şi am participat la toate târgurile importante la care obişnuim să mergem. Am pus bazele Clubului Intarzia care se va materializa pe parcursul anului 2011. Scopul înfiinţării clubului este de a fideliza cititorii revistei, oferindu-le oportunităţi de afaceri semnificative.

2012 – anul restructurării conținutului și al distribuției

După trei ani de la începerea crizei, ne-am obișnuit cu schimbările pieței și ne-am dat seama că trebuie să facem inovații, să fim creativi și operativi dacă vrem să rămânem printre primii din segmental nostru. Articolele reportaje au fost primite cu entuziasm de cititori iar noua metodă de distribuție a oferit clienților noștri noi oportunități de promovare. Drumul ales s-a dovedit de bun augur și vom continua să îl bătătorim. Am implementat distribuția ,,o lună verde și una roșie,, întocmind un plan de distribuție care să ofere informații atât producătorilor de mobile cât și celor cu activitate de prelucrarea de lemn, energie și ecologie.

2014 – rebrenduirea

Anul 2014 a pus bazele unei noi imagine de revistă făcută profesionist, replanificarea întregii conținut și relansarea sub un nou design al site-lui www.intarzia.ro

2015 – a fost anul când am pus bazele suplimentelor tematice broșate în corpul revistei și am continuat distribuția conform tematicii suplimentelor. Am pus bazele parteneriatelor cu clusterele și asociațiile din domeniu.

2016 – a fost înbogățit conținutul revistei prin introducerea de reportaje, interviuri, portret și în familie.

 

2017 –  anul aniversar de 20 de ani. Am consolidat relațiile cu partenerii consacrați și am publicat remember cu cele mai importante evenimente din viața revistei.

2018 – rebrenduirea variantei on line.

 

 

intarzia

Lasa un comentariu

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Site în construcție

www.intarzia.ro este sub rebranduire, această pagină fiind o versiune de prezentare, motiv pentru care dacă întâmpinați dificultăți sau întâlniți nereguli, vom aprecia sesizările și sugestiile voastre.

Vă mulțumim pentru înțelegere și cooperare!