EvenimenteUBIKUBI, brand participant pentru a doua oară în cadrul IMM KOLN

UBIKUBI a apărut în anul 2014, având convingerea fermă că designul românesc poate fi o referință importantă pentru un design autentic și de înaltă calitate.
Intarzia & Castor13.03.2019187 min
http://www.intarzia.ro/wp-content/uploads/2019/03/Ubikubi_1.jpg

UBIKUBI a apărut în anul 2014, având convingerea fermă că designul românesc poate fi o referință importantă pentru un design autentic și de înaltă calitate. UBIKUBI își dorește să realizeze obiecte impecabile, care să formeze treptat o identitate clară pentru designul românesc, definită prin caracteristici precum grija față de mediu, utilizarea materialelor naturale și designul inteligent.

Expoziția IMM Koln a fost un eveniment așteptat cu multă nerăbdare de echipa UBIKUBI. În acest an, brandul a participat pentru a doua oară la târgul din Koln și a folosit acest prilej pentru a lansa noul catalog Ubikubi. “Ne-am bucurat să prezentăm publicului internațional cele mai noi produse din colecția noastră, dar și alte obiecte care au devenit în timp clasice ale portofoliului nostru, precum colecția de recipiente de bucătărie Albe sau colecția de mobilier Marco”, au declarat reprezentanții companiei.

Accesorii pentru casă și birou, corpuri de iluminat sau mobilier create de designeri și arhitecți români, sub umbrela UBIKUBI

La expoziția din Koln au fost alese obiecte din toate categoriile de produse, de la accesorii pentru casă și birou, până la corpuri de iluminat sau mobilier. Toate acestea au fost semnate de cei mai apreciați designeri și arhitecți români și sunt produse în România, în principal cu materiale locale.
Criteriul principal de selecție al obiectelor a fost suprafața mică a standului UBIKUBI, la care echipa a încercat să se adapteze printr-o soluție creativă de expunere, care să permită să prezinte un număr cât mai mare de obiecte.

“Considerăm că toate obiectele din colecția noastră sunt reprezentative pentru misiunea de a crea produse de design accesibile publicului larg din România și din străinătate”, afirmă echipa UBIKUBI.

Crearea unei identități a designului românesc, strategia de bază a UBIKUBI

“Putem spune că prin tot ceea ce facem la Ubikubi încercăm să construim o identitate a designului românesc bazată pe simplitate, materiale naturale și design inteligent”. Acestea sunt principalele elemente prin care cei de la UBIKUBI își doresc să valorifice specificul local care să îi diferențieze la nivel internațional.

Un exemplu concret în acest sens este carafa 1989, semnată de Dragoș Motica, Director de Creație și cofondator Ubikubi, lansată recent în magazinul online www.ubikubi.ro. Carafa este inspirată de sticla returnabilă de lapte din perioada comunistă din România și poartă numele unui an de referință în istoria noastră. Carafa 1989 este realizată din sticla suflată și gravată manual în cea mai veche fabrică de sticlă din România.

Planuri de viitor

În prezent, UBIKUBI se concentrează în egală măsură pe promovarea magazinului online, www.ubikubi.ro, dar și pe participarea la diferite evenimente de profil, atât din țară, cât și din străinătate, pentru a dezvolta rețeaua de parteneri. “Așteptăm cu nerăbdare participarea la Salone del Mobile Milano 2019 și Romanian Design Week”, este ceea ce a afirmat, în încheiere, echipa UBIKUBI.

 

Articol de Klara Papuc

Intarzia & Castor

Lasa un comentariu

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Site în construcție

www.intarzia.ro este sub rebranduire, această pagină fiind o versiune de prezentare, motiv pentru care dacă întâmpinați dificultăți sau întâlniți nereguli, vom aprecia sesizările și sugestiile voastre.

Vă mulțumim pentru înțelegere și cooperare!

Înscrie-te la newsletter INTARZIA

Completează mai jos.