DigitalizareCum vă poate ajuta pagina de social media să alegeți produse de mobilier de calitate?

Recent a fost realizat un studiu pentru a determina în ce măsură consumatorii folosesc rețelele sociale pentru a afla informații noi cu privire la produse sau producători aparținând industriei mobilei. Acest studiu a fost realizat în Statele Unite ale Americii și a vizat industria producătorilor de mobilier din lemn.
Intarzia & Castor24.07.2019136 min
https://www.intarzia.ro/wp-content/uploads/2019/07/acer-device-digital-marketing.jpg

 

 

Din cei 928 de participanți la studiu, 58% se pare că au utilizat rețelele sociale pentru a afla informații suplimentare cu privire la oferta de produse aparținând industriei mobilei. Conform acestui studiu, cele mai des utilizate rețele sociale pentru accesarea acestor informații au fost Facebook, Youtube și Twitter. Astfel, marketingul din rețelele sociale devine mai mult decât un trend general, ajungând în ziua de astăzi să fie o unealtă indispensabilă oricărui business care își dorește să supraviețuiască și chiar să prospere pe termen lung.

Ce spune pagina de social media despre un produs sau serviciu?

În ceea ce privește amenajările interioare, pagina de social media poate oferi informații cu privire la producători, la seriozitatea acestora, dar și cu privire la calitatea produselor, în funcție de feedbackul oferit de alți clienți.

Înainte de a face o achiziție propriu-zisă, este indicat să evaluați modalitatea în care brandul respectiv își face simțită prezența în mediul online, atât în ceea ce privește conținutul sub formă de text, calitatea și frecvența acestuia, cât și în ceea ce privește reprezentarea grafică, luând în considerare totodată numărul de likeuri al paginii și brandingul materialelor postate. Niciun aspect nu este lipsit de importanță atunci când vine vorba despre achiziția unei noi piese de mobilier pentru locuința Dvs.

Care sunt cele mai importante aspecte pe care trebuie să le urmărim atunci când vrem să achiziționăm piese de mobilier?

Rețelele sociale reprezintă pentru producătorii din industria mobilei un posibil canal de inițiere a procesului de vânzare, însă nu trebuie văzut numai din această perspectivă. Social media reprezintă o șansă de a interacționa cu actualii sau potențialii clienți, de a le oferi informații despre companie și gama de produse comercializate dar și de a afla mai multe despre ceea ce își doresc cu adevărat cumpărătorii.

Atunci când vă doriți să achiziționați piese de mobilier sau produse și servicii din gama amenajărilor de interior, puteți obține mai multe informații cu privire la produsul în cauză de pe pagina producătorului. De obicei, postările cu caracter informativ cu privire la produsele și serviciile oferite, galeriile foto ale produselor în cauză, ideile de amenajare folosind produsele comercializate, dar mai ales asistența oferită atunci când solicită mai multe detalii direct pe pagina producătorului sau printru mesaj privat sunt cele mai importante aspect pe care trebuie să le urmăriți.

Feedbackul oferit de alți clienți ai companiei respective reprezintă o modalitate importantă de a afla informații înainte de a achiziționa propriu-zis produsele. Postarea de oferte speciale pe pagina de social media, dar și a ultimelor noutăți cu privire la brandul respectiv sunt alte aspect de care este bine să țineți cont pentru a face o alegere inspirată, de care să vă bucurați pentru mult, mult timp!

 

Articol de Klara Papuc

Intarzia & Castor

Lasa un comentariu

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Site în construcție

www.intarzia.ro este sub rebranduire, această pagină fiind o versiune de prezentare, motiv pentru care dacă întâmpinați dificultăți sau întâlniți nereguli, vom aprecia sesizările și sugestiile voastre.

Vă mulțumim pentru înțelegere și cooperare!