Sculele electrice Festool pentru dulgheri nu mai au nevoie de nicio prezentare. Sunt promovate intens la toate târgurile de profil, în revistele de specialitate și pot fi cumpărate inclusiv online, de la distribuitorii locali sau chiar de pe emag.ro. Însă 2019 vine cu vești noi pentru clienți, despre care ne povestește cu drag Sergiu Mureșan, reprezentant Festool România.
Festool este o companie de familie ajunsă la a treia generaţie, fiind de peste 90 de ani pe piață. Cunoscută pentru dezvoltarea de scule electrice pentru dulgheri, firma s-a ocupat inițial de reparaţia maşinilor de prelucrare a lemnului.
A intrat pe piața din România începând cu 2014 și a crescut treptat numărul distribuitorilor locali. Societatea aparține de filiala Festool Ungaria, fiind înregistrați la noi, în prezent, 23 de distribuitori în orașe precum Arad, București, Baia Mare, Bacău, Brașov, Cluj-Napoca, Comănești, Constanța, Deva, Moinești, Odorheiu Secuiesc, Oradea,Timișoara, Târgu-Mureș și Zalău.
Festool la BIFE-SIM 2018, în premieră cu stand propriu
Sculele electrice Festool sunt prezente la toate târgurile de specialitate, în cadrul mai multor standuri chiar, fiind astfel promovate de o serie de distribuitori. Însă la ultima ediție a târgului BIFE-SIM, în toamna anului 2018, compania a participat, pentru prima dată, cu stand propriu. „După ce piața s-a pus pe picioare și numărul distribuitorilor s-a mărit, am decis să venim pe cont propriu ca să nu mai ținem partea niciunui colaborator. Bineînțeles, pe lângă standul nostru, mai avem încă patru distribuitori care au expus sculele noastre la BIFE-SIM“, a declarat Sergiu Mureșan, reprezentant Festool România.
Indiferent de zi sau de oră, standul de la BIFE-SIM a roit de vizitatori, curioÈ™i să afle detalii despre scule, să pună mâna pe ele È™i să le testeze. De altfel, managerul are o experiență personală cu acest târg de mai bine de 10 de ani, aÈ™a că a È™tiut cum să procedeze pentru a-È™i promova produsele ca la carte. „ClienÈ›ii reacÈ›ionează foarte bine, vin din toată È›ara È™i putem să-i direcÈ›ionăm spre distribuitorii locali aproape de ei. Iar acum, că suntem pe cont propriu, am reuÈ™it să fim È™i mult mai flexibili“, a adăugat Sergiu MureÈ™an. …
O nouă schimbare pentru Festool, dar mai ales pentru clienți
În prezent, întreaga companie traversează un moment de tranziție și dorește să-și schimbe strategia de afaceri pentru toată Europa. Astfel, începând cu ianuarie, Festool va lucra în noi termene și condiții. „Vrem să egalizăm prețurile în toate țările europene, să modificăm unele condiții de colaborare și să venim în ajutorul distribuitorilor. În prezent sunt diferențe de preț pentru sculele Festool și dacă mulți clienți au preferat să cumpere din străinătate pentru că este mai ieftin, de acum nu vor mai exista discrepanțe între Germania, România sau Anglia“,
a spus ferm Sergiu MureÈ™an. …
Bineînțeles, așa cum și-a obișnuit clienții, Festool a pregătit și pentru 2019 multe noutăți tehnologice. „Avem niște aspiratoare și pânze de pendular noi, plus niște scule pe care le lăsăm la secret și pe care le vom aduce la târgul Expowod Brașov unde vom participa, ca în fiecare an, împreună cu un distribuitor local cu care avem o relație strânsă“, a mai spus reprezentantul.
Citiți articolul complet în revista Intarzia&Castor, nr. 1/2019, solicitând abonament aici