EvenimenteIMM Koln din perspectiva FAMOS, brand care îmbină cu succes tradiția cu tehnologia în prelucrarea lemnului

Compania FAMOS, ale cărei baze s-au pus începând cu anul 1948, a cunoscut o evoluție surprinzătoare, marcată de tranziția de la un simplu atelier de tâmplărie la o fabrică de mobilă și care realizează în prezent afaceri de peste 6 milioane de Euro.
Intarzia & Castor15.03.2019576 min
https://www.intarzia.ro/wp-content/uploads/2019/03/Famos2.jpg

Compania FAMOS, ale cărei baze s-au pus începând cu anul 1948, a cunoscut o evoluție surprinzătoare, marcată de tranziția de la un simplu atelier de tâmplărie la o fabrică de mobilă și care realizează în prezent afaceri de peste 6 milioane de Euro. Compania reușește să îmbine astăzi cu succes tradiția de secole în prelucrarea lemnului cu cele mai moderne și inovatoare soluții tehnologice, devenind în prezent una dintre cele mai însemnate companii producătoare de mobilier din Europa de Est.

Compania a participat în luna ianuarie a acestui an la cel mai important eveniment de pe piața de profil, expoziția IMM Koln. FAMOS este unul dintre cei mai importanți producători de mobilier din lemn de esențe tari – stejar, fag, cireș, realizat într-o varietate mare de stiluri, de la stilul clasic, la cel rustic și modern. “În cadrul expoziției IMM Koln, ne-am prezentat cu mobilier care ţine cont de trendul de pe piaţa Germaniei, ca design, materiale şi ca resursă de material lemnos (stejar sălbatic cu noduri, fag inimă roşie)”, au declarat reprezentanții FAMOS.

Standul României, o evoluție pozitivă care se remarcă de la an la an

Conform FAMOS, standul României cunoaște o evoluţie pozitivă, care se poate remarca de la an la an, atât în ceea ce privește modalitatea de prezentare, dar și ca orientare și nivel de actualitate al produselor prezentate, cu nimic mai prejos decât cele de pe piețele internaționale. Toate standurile și mai ales toţi expozanţii s-au ridicat la înălțimea și prestigiul cunoscut deja al evenimentului.

Un aspect remarcat de reprezentații FAMOS a fost acela că mobilierul din lemn se pare că înregistrează o scădere ca pondere, de la an la an. “Au lipsit o parte din expozanţii tradiţionali din grupul de firme care dau tonul și care stabilesc tendințele pentru cele mai recente dezvoltări de produse în acest domeniu”, afirmă Dl. Tibor Dobay, Director General FAMOS.

Tendințe IMM KOLN

Referindu-se la tendințele observate în cadrul târgului, reprezentanții FAMOS au remarcat faptul că, în acest an, a existat mult mobilier care prezenta un grad înalt de prelucrare manuală a lemnului, prin tehnici care au reușit să pună cu adevărat în valoare proprietățile acestuia, lucru destul de rar întâlnit.

Strategia de viitor pentru FAMOS

În prezent, compania își concentrează toate eforturile pentru a culege informații asupra ultimelor tendințe în ceea ce privește forma, funcționalitatea, dar și ofertele de noi materiale, dimensiuni, culori, specii de lemn. Pe baza tuturor acestor informații, FAMOS va crea produse noi, va stabili noi parteneriate și colaborări cu designeri, menite să transpună vizunea în produse apreciate pe piața de profil din România dar și la nivel internațional.

Articol de Klara Papuc

Intarzia & Castor

Lasa un comentariu

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Site în construcție

www.intarzia.ro este sub rebranduire, această pagină fiind o versiune de prezentare, motiv pentru care dacă întâmpinați dificultăți sau întâlniți nereguli, vom aprecia sesizările și sugestiile voastre.

Vă mulțumim pentru înțelegere și cooperare!