EvenimenteImpulsuri și inovații – interzum Köln

Interzum, un eveniment care merită menționat indiferent de an. Are la dispoziție doar patru zile în luna mai, și totuși suficient pentru a oferi industriei cele mai importante impulsuri pentru următorii doi ani. Anul acesta, în 2019, Interzum se va desfășura în perioada 21-24 mai.
Intarzia & Castor04.01.20198510 min
https://www.intarzia.ro/wp-content/uploads/2019/01/int-2019-1.jpg

Interzum, un eveniment care merită menționat indiferent de an. Are la dispoziție doar patru zile în luna mai, și totuși suficient pentru a oferi industriei cele mai importante impulsuri pentru următorii doi ani. Anul acesta, în 2019, Interzum se va desfășura în perioada 21-24 mai, și intenționează să pună accent pe materiale inteligente și design.

Să derulăm un pic firul evenimentelor petrecute anterior, și putem observa că Interzum a intenționat să atingă un nou record în dezvoltare și diversificare, și se poate vedea și din faptul că gradul de ocupare a suprafețelor a crescut de la an la an.

O scenă pentru cei mai buni: Interzum Award 2015

De pildă, o posibilitate de orientare în jungla de noutăți a oferit-o în 2015, decernarea Interzum Award: Intelligent Material & Design 2015.

Multe companii s-au supus și cu această ocazie, comparației cu alte companii internaționale și și-au dovedit experienţa cu noutăți și dezvoltări de produse. Concursul a fost organizat pentru a opta oară (în 2015) de către târgul de la Köln, în colaborare cu Red Dot. În 2015 au fost 269 de înscrieri din 21 de țări. La trei categorii diferite s-au testat inovațiile pentru industria mobilei și amenajările interioare: de la materiale și suprafețe la elemente de feronerie, sticlă și lumină, până la mobilier tapițat și bedding.

Împreună cu designerul german de succes Martin Ballendat, arhitectul și designerul Marten Claesson din Suedia, precum și cu Birgit Schwarzkopf, proprietara Schwarzkopf Innenarchitektur din Düsseldorf, designerul olandez Dick Spierenburg și prof. dr. Peter Zec, inițiatorul și CEO al Red Dot Design Award, au decis asupra acordării premiilor.

Doar de nouă ori “Cel mai bun dintre cei buni”

În anul 2015, juriul a acordat de 50 ori premiul „Calitate înaltă a produsului” pentru design special d.p.d.v. al funcției și formei. Doar nouă produse au obținut titlul de “Cel mai bun dintre cei buni”. De această distincție s-au putut bucura: Institutul Fraunhofer pentru cercetare în prelucrarea lemnului WKI,  Richter Akustik & Design GmbH & Co.KG, Schock Metallwerk GmbH și Octo Actuators GmbH (Bionical Design GmbH) din Germania, Organoid Technologies GmbH din Austria și producătorul elvețian Lamello AG. Totodată, au reușit prin produsele lor să convingă juriul și Alpi SPA, și Arpa Industriale S.p.A. din Italia, precum și DesleeClama din Belgia.  În cadrul târgului internațional au fost  prezentate publicului toate produsele distinse cu premii într-o expoziție specială. Produsele câștigătoare ale  premiului “Cel mai bun dintre cei buni” au fost expuse și scoase în evidență într-un cub accesibil pe bulevardul târgului. Prin acest lucru, organizatorii târgului de la Köln au dorit să sublinieze importanța designului ca motor al inovațiilor. Totodată, produsele distinse cu acest premiu sunt prezentate și on-line, pe www.interzum-award.de.

Succes continuu

„Conceptul târgului de la Interzum indică drumul spre viitor“, explica Katharina C. Hamma, administrator al târgului de la Köln. „Atragerea la târg a tot mai multe companii de elită din acest sector asigură faptul că Interzum va fi mereu un loc al schimbului de cunoştinţe, un forum de prezentare a inovaţiilor de produse şi un loc în care tendinţele viitoare şi viziunile din branşă vor fi exprimate în mod clar“.

Doar o privire retrospectivă asupra dezvoltării între anii 2003 şi 2013 confirmă această afirmaţie. Pentru că numărul expozanţilor a fost în 2003 de 1.335, în anul 2013 acesta era deja de 1.512 – o creştere de 13% în 10 ani. Similar arată şi statistica vizitatorilor: dacă în 2003 târgul de la Köln a fost vizitat de 49.145 de persoane din 131 de ţări, în 2013 erau deja 53.000 din 148 de ţări, ceea ce reprezintă o creştere de 8%. Există multe argumente care stau în favoarea faptului că Interzum își va continua drumul spre succes. Dar nu există contraargumente cu privire la faptul că și comercianții de bucătării își vor face o impresie vie despre forța inovatoare a industriei furnizoare din domeniu.

Exponatele de succes ale Interzum 2015

 Cu “iMove”, un suport-organizator de dulap inovator, Kesseböhmer a prezentat la Interzum 2015 un produs convingător  și, mai ales, practic: cu ajutorul lui, accesul la nivelurile de depozitare superioare din dulapul suspendat devine simplu și comod.

 

Unul dintre punctele de atracție la târgul de la Köln, a fost noul “Pantry-Box” al companiei Hailo, cu  ajutorul căruia compania optimizează consecvent domeniul de depozitare a alimentelor în bucătărie. Sistemul este potrivit pentru corpuri cu sertare standard cu o lățime de 600 mm și este format dintr-o cutie din plastic stabilă, ușor de curățat.

 

După ce în 2009 a făcut furori “Küche Concept 2015”, în 2011, prima prezentare a sistemului de dulapuri cu sertare „Arci Tech” (fotografie), și în 2013 “Schiebenlieben”, în acest an e rândul produsului “Hettich ArtCube” să atragă privirile vizitatorilor. Show-ul din trei părți “Competență în dulap” a dus vizitatorii în lumea dulapurilor cu sertare: exponate reale s-au îmbinat cu spații virtuale, o instalație muzeală a luminat plaforma, iar punctele noi de atracție surprinzătoare și funcționale au condus vizitatorii spre noutățile și viziunile de la Hettich.

Intarzia & Castor

Lasa un comentariu

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Site în construcție

www.intarzia.ro este sub rebranduire, această pagină fiind o versiune de prezentare, motiv pentru care dacă întâmpinați dificultăți sau întâlniți nereguli, vom aprecia sesizările și sugestiile voastre.

Vă mulțumim pentru înțelegere și cooperare!