EvenimenteInterzum 2019

Un târg de neratat de către producătorii români
Intarzia & Castor20.09.20193710 min
https://www.intarzia.ro/wp-content/uploads/2019/09/OK.png

 

Cum se vede lumea de la Interzum? Sau, mai bine spus, cum se vede România după participarea la cel mai important eveniment al industriei furnizoare de materiale și componente pentru producătorii de mobilier și decorațiuni interioare?

Din cei peste 1.800 de expozanți Interzum 2019, 20 au fost de-ai noștri! Nouă companii s-au reunit sub pavilion românesc, organizat cu sprijinul APMR și cu finanțare de la bugetul de stat, iar restul au avut rezervat stand de sine stătător. Însă indiferent de forma de participare, Interzum este un eveniment de neratat pentru producătorii români.

Am fost curioși să aflăm ce îi motivează, cum s-au pregătit pentru târg și cu ce impresii au venit acasă. Citiți, în continuare, opinia a trei reprezentanți ai companiilor românești.

 

De ce ați ales să participați la târgul INTERZUM de la Köln?

 

  • Attila Palkó, marketing specialist la Nett Front: „Târgul internațional Interzum organizat în Germania (Köln) este cel mai important eveniment al industriei furnizoare de materiale și componente pentru producătorii de mobilier și decorațiuni interioare. Compania noastră cocheta de ceva vreme cu participarea la o expoziție în Europa de Vest, dar consideram că nu suntem încă pregătiți pentru un eveniment de o asemenea anvergură. Anul trecut însă am reușit să creștem semnificativ producț Am avut o investiție considerabilă, datorită căreia am dublat capacitatea de producție față de anul 2017. A fost un pas foarte important care ne-a deschis și posibilitatea de a ieși pe piața externă. Încercând să acoperim capacitatea mare de producție, după multe eforturi depuse, am ajuns să fabricăm produse de o calitate superioară, care sunt pregătite să intre și pe piața internațională. Acestea sunt motivele pentru care în acest an am participat pentru prima oară la Interzum, chiar la a 60-a ediție. Am fost printre cele nouă firme participante din România.”
  • Mircea Biriș, Senior Account Manager la Sessio: „Având în vedere că avem  o relație de tipul B2B cu o parte din clienții noștri și care sunt foarte mulțumiți de produsele pe care le realizăm pentru ei, dorim să extindem acest tip de business și să găsim noi parteneri  de acest tip.”

 

Ce noutăți ați adus la stand și ce oferte ați pregătit pentru acest târg internațional?

 

  • Attila Palkó: „Am avut noutăți vizibile, dar și invizibile ochiului. Cea mai mare noutate era standul de prezentare a firmei, pe care l-am proiectat și l-am realizat de la zero, special pentru acest eveniment. O altă noutate considerăm foarte importantă constă în termenul de execuț Prin retehnologizarea fabricii am reușit să reducem timpul de producție a ușilor de mobilier vopsite. Am diminuat timpul de execuție de la o lună la două săptămâni. Practic, am ajuns să le putem produce în jumătate de timp. Dacă luăm în considerare faptul că, intrând pe piața externă, transportul produselor necesită un timp mai îndelungat (în țară le livrăm foarte rapid), putem spune că din momentul comenzii până la preluarea produsului la destinație, clientul are de așteptat cel mult trei săptămâni, ceea ce în acest domeniu al industriei de mobilier este o realizare considerabilă. Evident, am avut și noutăți între produsele prezentate, adică modele și decoruri noi. Fiind pentru prima oară la acest târg, am avut posibilitatea de a le prezenta vizitatorilor portofoliul de produse Nett Front, deci putem spune că, de fapt, tot ce am avut era o noutate pentru cei care nu ne cunosc. La viitoarea ediție (peste doi ani), suntem siguri că vom putea prezenta o gamă largă de noutăți față de cea din acest an.”
  • Mircea Biriș: „Deoarece este primul an în care participăm, toate produsele au fost noutăți – șezuturi tapițate, panouri tapițate, scaune de tren retapițate, cotiere și spătare tapițate, cochilii (placaje mulate) etc.”
  • Ștefan Tivadar, reprezentant Sigstrat: „În privința participării noastre în cadrul Pavilionului România, părerea unanimă este că a fost un succes, din toate punctele de vedere. În primul rând, am fost căutați de foarte mulți parteneri actuali din UE. Apoi am avut un număr mare  de contacte noi, peste 100, din care peste 60 de discuții notate cu schimb de cărți de vizită. Produsele vizate au fost, în special, componentele de scaune din placaj mulat, dar și placaj plan (STAS). Un alt amănunt important este faptul că au fost solicitate în stand un număr de cca. 250 broșuri și de prezentare a produselor societății și 200 de pliante. Speranțele de concretizare încă nu pot fi cuantificate, dar până acum le apreciem ca fiind bune. Cert este că pe proiecte clare, până azi, comunicam cu șase firme.”

 

 

Articol de Alexandra Irimiea

 

Interviul o veți găsi în revista Intarzia&Castor nr.259/2019,

sau solicitați abonament: https://www.intarzia.ro/cumpara-pachet/

 

Intarzia & Castor

Lasa un comentariu

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Site în construcție

www.intarzia.ro este sub rebranduire, această pagină fiind o versiune de prezentare, motiv pentru care dacă întâmpinați dificultăți sau întâlniți nereguli, vom aprecia sesizările și sugestiile voastre.

Vă mulțumim pentru înțelegere și cooperare!