EvenimenteLeitz: Servicii asociate cu perspectivă – procese lean și costuri optimizate

La LIGNA, Leitz a prezentat concepte convingătoare în ceea ce privește serviciile, testate în situații reale, demonstrându-și încă o dată flexibilitatea specială și orientarea către clienți
Intarzia & Castor07.10.20191110 min
https://www.intarzia.ro/wp-content/uploads/2019/10/lig19-h14-6-1563770.original_image_gallery_desktop.jpg

 

Faptul că serviciile de întreținere și reparații implică de fapt mai mult decât atât poate că nu este un secret pentru multă lume. Cu toate acestea, faptul că serviciul de rectificare nu echivalează întotdeauna cu operațiunea de rectificare surprinde în continuare numeroși utilizatori din industria de prelucrare a lemnului și a materialelor lemnoase.
Serviciul de service oferit de Leitz nu se referă doar la domeniile în care s-a consacrat, prin serviciul convențional de prelucrare și livrare, ci este și un pionier în domeniul serviciilor asociate.

 

Butonul LeitzXPress

Un concept de serviciu tehnic, care le oferă clienților Leitz posibilitatea de a lua legătura cu Leitz rapid și ușor, la atingerea unui buton, printr-o interfață on-line. Angajatul Leitz responsabil cu întreținerea primește o notificare pe e-mail și ia personal legătura cu clientul în cel mult o oră, ajută la rezolvarea problemelor, acceptă comenzile pentru întreținere și reparații sau trimite în locație un specialist în aplicații, în cazul problemelor mai complexe. „Numărul de utilizatori aflat într-o creștere constantă dovedește că butonul LeitzXPress este foarte ușor acceptat de clienți și își dovedește valoarea adăugată ca soluție digitală, zi de zi”, afirmă Rainer Heimann, director general al companiilor de vânzări din Germania. „Între timp, suntem contactați direct de clienți și vom continua în viitor să sprijinim rețeaua  Leitz Service din Germania cu LeitzXPress.”

leitz

 

Conceptul FlatRate

În ceea ce privește cel de-al doilea concept de servicii, Leitz a prezentat tariful uniform pentru întreținerea și repararea sculelor. Aici, liderul de pe piață la nivel mondial vizează direct companiile de dimensiuni medii și mari din industrie și din comerț, care doresc să își planifice procesele în ceea ce privește pregătirea și gestionarea sculelor într-un mod eficient și transparent. În mod clar, în centrul atenției se află calitatea și performanța ridicată a sculelor, acestea fiind asigurate în mod constant. În baza modelului Leitz Service, specialiștii Leitz stabilesc necesarul total al unei companii, pornind de la cifrele existente, în urma realizării unei evaluări. Ținând cont de situația curentă a clientului, se creează un plan contabil specific, care îi oferă clientului un mare potențial de economisire, în special în domeniul administrativ. În cazul modificărilor din fluxul de proces, calculul contabil este adaptat în consecință și oferă întotdeauna transparență maximă pentru ambii parteneri.

În funcție de dimensiunea companiei și de numărul de scule, Leitz oferă diferite modele de facturare, care pot fi adaptate în mod variabil și, mai ales, în mod individual, la situația clientului. Informațiile curente referitoare la timpii necesari pentru operațiunile de întreținere/reparații, precum și cele legate de cantități și costuri pot fi accesate în orice moment, astfel încât costurile cu sculele și cu procesele să poată să fie planificate, procesele să fie optimizate, iar capacitățile și resursele să fie utilizate în mod specific.

flatrate-tool-service

 

Pachetul „Complete Care”

Oferta premium din sectorul de servicii este Complete Care (Îngrijire completă), un „pachet complet lipsit de griji” de la Leitz, care îmbină într-un mod optim diferite oferte de servicii între ele. Cu Complete Care, clientul nu trebuie să își facă nicio grijă în ceea ce privește achiziția, gestionarea și recondiționarea stocului său complet de scule. Leitz se ocupă de gestionarea completă a sculelor: Toate procesele mici și de durată pe care le implică selecția, dispunerea, achiziția, aprovizionarea și crearea de stocuri sunt astfel eliminate la client. Desigur, este inclusă și întreținerea și repararea sculelor, alături de serviciul de comandă, prelucrare și livrare. Este inclusă chiar și formarea angajaților, de exemplu în ceea ce privește utilizarea uneltelor, iar optimizarea proceselor de prelucrare face parte, de asemenea, din oferta completă Leitz.

Cel mai mare beneficiu pentru clienții serviciului Complete Care este reprezentat de economia evidentă de timp, precum și de asigurarea capacității de producție. Însă astfel cresc și lichiditățile companiilor participante. Faptul că sculele nu mai sunt achiziționate, ci furnizate și gestionate în mod exclusiv de Leitz eliberează resurse care pot fi investite în alte sectoare ale companiei. Iată deci o valoare adăugată evidentă în materie de sporire a competitivității și de îmbunătățire a viitorului companiilor.

tool-measuring

 

“Serviciul de service oferit de Leitz nu se referă doar la domeniile în care s-a consacrat, prin serviciul convențional de prelucrare și livrare, ci este și un pionier în domeniul serviciilor asociate. “

 

Grupul Leitz

Anul înființării – 1876, la Oberkochen, în Sudul Germaniei

3.000 de angajați

150 de țări

6  locații de producție în Europa, Asia și America

36 de țări cu firme și birouri de vânzări

 

Leitz Service

15 milioane de scule întreținute anual

1.000 de angajați cu atribuții în domeniul reparațiilor și al întreținerii

120 de locații de service din întreaga lume

45 de centre de competențe pentru sculele din categoria „Diamante”

Intarzia & Castor

Lasa un comentariu

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Site în construcție

www.intarzia.ro este sub rebranduire, această pagină fiind o versiune de prezentare, motiv pentru care dacă întâmpinați dificultăți sau întâlniți nereguli, vom aprecia sesizările și sugestiile voastre.

Vă mulțumim pentru înțelegere și cooperare!