ExpowoodPasul spre retehnologizare nu poate fi evitat!

Poate că nu se vede, dar se simte! Sensibilizarea publicului asupra calității aerului și a controlului poluării nu a fost niciodată mai mare decât acum!
intarzia28.08.2019137 min
https://www.intarzia.ro/wp-content/uploads/2019/08/1.jpg

 

Producătorii cumpără utilaje de ultimă generație pentru a a crește productivitatea, dar sunt din ce în ce mai atenți și la exhaustare. Iosif Benke reprezintă compania germană Schuko în România și vine în fiecare an la târgul Expowood Brașov pentru a promova echipamente performante de filtrare a aerului din fabrici.

 

Cu ce ați venit anul acesta la Expowood?

Ca de fiecare dată, firma Schuko vine la târg cu ceva palpabil, un echipament. Pentru această ediție Expowood avem un exhaustor local – Vacomat 300 – numărul indică diametrul de intrare. Utilajul are o capacitate de 6000 mc/h, ajută la păstrarea unui mediu de lucru curat, sănătos și deține un certificat H3 – în aerul filtrat există o cantitate sub 0,1 mg/mc de praf.

 

 

Așadar, acest exhaustor respectă niște norme foarte exigente?

Da! România a semnat și a fost de acord să respecte aceste standarde, să nu existe particule cancerigene cum ar fi formaldehida sau ale suspensii care sunt dăunătoare omului și atunci Schuko vine în ajutorul producătorilor prin aceste exhaustoare care filtrează aerul.

 

Cât de răspândit este acest utilaj pe piața din România?

Din moment ce mașinile care prelucrează sunt din ce în ce mai sofisticate, la turații mari, avem CNC-uri cu randamente ridicate și care necesită deja niște exhaustări pe măsură. De aceea, e important să fie niște echipamente certificate, care respectă niște norme, ce au debite suficiente. Gama noastră de Vacomate este de la 160 până la 350, în funcție de necesități. Avem soluții de exhaustare de la mic la mare, pentru lemn masiv, PAL sau MDF. În general, stațiile de filtrare sunt așezate în exteriorul halelor, cu recircularea aerului filtrat pentru a nu pierde energie și cu dirijarea materialului către oricare consumator – cazan, mașină sau presă de brichetat.

 

 

Ce întrebări vă pun cel mai des clienții?

Întrebările sunt tehnice și despre preț. Eu prefer tehnicul și abia după prețul. La discuția cu clientul simți ce vrea, ce știe, îl dirijezi să afle cunoștințele tehnice și pe urmă se ajunge și la preț.

 

Care este profilul clientului din România?

E pragmatic, vrea să-și rezolve problema. Vine la Brașov la Expowood să vadă mașina care-i trebuie, să rezolve exhaustarea. În România, ambele târguri sunt importante! Expowood preia un val de vizitatori din Transilvania, mai ales, iar BIFE este târgul la care vine oricare client interesat pentru că economisește timp și găsește totul într-un loc, ca la un hipermarket.

 

Acum depinde dacă pleacă vizitatorul cu coșul de cumpărături plin sau… gol.

Investițiile nu se fac anual sau la jumătate de an, ci pe o plajă mult mai largă de timp, poate și la 15 ani. Noi îi recomandăm clientului să se uite bine în jur, să aibă toate informațiile și apoi să decidă.

 

 

 

Interviul complet, o veți găsi în revista Intarzia&Castor nr.258/2019,

sau solicitați abonament: https://www.intarzia.ro/cumpara-pachet/

 

 

Artcol de Alexandra Irimiea

intarzia

Lasa un comentariu

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Site în construcție

www.intarzia.ro este sub rebranduire, această pagină fiind o versiune de prezentare, motiv pentru care dacă întâmpinați dificultăți sau întâlniți nereguli, vom aprecia sesizările și sugestiile voastre.

Vă mulțumim pentru înțelegere și cooperare!