RevistelePlan media 2020 – Revista Intarzia&Castor

Scriem despre evenimente, simpozioane, concursuri, noutăți, produse premiate, activitatea profesioniștilor, soluții aplicate, digitalizare, trenduri, restaurare, ecologie, educație profesională și producție.
Intarzia & Castor20.01.2020276 min
https://www.intarzia.ro/wp-content/uploads/2020/01/intarzia-n-castor.jpg

 

O industrie inovatoare necesită o rețea de comunicare inovatoare. Editura Imageline deține și administrează mai multe canale de comunicare: revistă tipărită, revistă electronică în format pdf, revistă on-line actualizată zilnic, pagini social media cu mai multe postări pe zi și transmisiuni live pe Facebook, corespondență electronică și canal video propriu pe YouTube atât pentru revista Intarzia&Castor, cât și pentru Târgul Expowood.

Revista Intarzia&Castor, ajunsă la a 263-a ediție, a creat o rețea proprie de comunicare cu breasla lemnarilor formată din: 3.600 de adrese poștale, 4.500 adrese de e-mail și 2.300 de urmăritori. În aceeași perioadă, cele 18 ediții a târgului Expowood au permis realizarea unei baze de peste 4.000 de contacte și 3.000 de urmăritori.

1. Revista Intarzia&Castor
Cel mai important canal de comunicare rămâne revista tipărită cu informații actualizate, reportaje, interviuri, opinii în exclusivitate, editate în limba română cu traducere în limba engleză a editorialului și a sumarului, precum și cele mai importante articole publicate.
Ca lider de opinie al industriei lemnului din România, dorim ca revista să-și păstreze această poziție și, pe lângă aceasta, să-și întărească și prezența on-line.
Subiectele abordate de revista print sunt: automatizarea, Industrie 4.0, CAD / CAM, feronerie și accesorii, materiale inovative, materiale de acoperire, instrumente și utilaje de producție, tehnologie de prelucrare și producție, logistică, resurse, design, IT, materii prime, ecologie/durabilitate. Nu există nicio altă revistă comercială care să ofere o gamă atât de largă de opinii și informații extrase de la factorii de decizie din industrie.

Participăm la evenimentele de profil organizate în România și Europa, suntem acolo unde sunt cititorii noștri pentru că ne-am propus ca obiectiv să le oferim informații B2B de înaltă calitate în exclusivitate, obiectiv pentru care lucrăm în fiecare oră și în fiecare zi.

Distribuție
Revista are circulație internă, fiind distribuită numai pe bază de abonamente.
Cea mai mare parte a revistei este trimisă, prin poștă, pe bază de abonament, tuturor cititorilor care se abonează alegând una din variantele de pachet pentru abonamente. Aceste pachete se regăsesc pe www.intarzia.ro/abonamente cu posibilitate de plată on-line tot acolo.

2. On-line: www.intarzia.ro
Prezența web a revistei a început în anul 2005 și de atunci a suferit patru rebranduiri, fiind upgradat cu cele mai noi software profesioniste din perioada respectivă. Conținutul postărilor pe on-line este constituit din fragmente de articole preluate din varianta tipărită, dar cea mai mare parte a conținutului este diferită.
⇒ Statistică:
Varianta aflată în derulare funcționează de 10 luni și a realizat semnificative progrese:
– 28.284 total de utilizatori
– 27.724 de noi utilizatori
– 33.204 citiri de articole
– 49.036 de accesări
– 85,44% cititori reîntorși
– 3,5 minute petrecute în medie

3. Social media
Atât revista Intarzia&Castor, cât și Târgul Expowood au pagini proprii pe Facebook și Linkedin, precum și canale video pe YouTube.

 

“O industrie inovatoare necesită o rețea de comunicare inovatoare. Editura Imageline deține și administrează mai multe canale de comunicare”

Intarzia & Castor

Lasa un comentariu

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Site în construcție

www.intarzia.ro este sub rebranduire, această pagină fiind o versiune de prezentare, motiv pentru care dacă întâmpinați dificultăți sau întâlniți nereguli, vom aprecia sesizările și sugestiile voastre.

Vă mulțumim pentru înțelegere și cooperare!